Οροι Παραγγελίας
ΟΡΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η ημερομηνία παράδοσης των εμπορευμάτων ορίζεται κατόπιν συμφωνίας με την επιχείρηση. Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται από 8:30 εως 15:00
(για εκτός Νομού περιοχές) και από 8:00 εως 16:30 (για εντός Νομού περιοχές) πλην απρόβλεπτων γεγονότων, οπότε η επιχείρηση μπορεί να
αλλάξει την και την ημερομηνία παράδοσης σύμφωνα με το πρόγραμμα μεταφορών (πάντα προηγείται τηλέφωνο 1-2ώρες πριν την παράδοση, από
τον οδηγό ή την επιχείρηση).
Τα εμπορεύματα δεν παραδίδονται σε ορόφους ή σε σημεία που δεν έχουν οδική πρόσβαση τα φορτηγά της εταιρείας, αφού τα φορτηγά μπορούν
να ξεφορτώσουν αυτά μόνο εκατέρωθεν και δίπλα τους (δηλ. έξω από την οικία σας, οικοδομή κλπ)
Ο πελάτης υποχρεούται να έχει εργάτες για την εκφόρτωση.
Σε περίπτωση παράδοσης σε πρακτορείο ή μεταφορική εταιρεία η EMIGRESA.E. είναι υπεύθυνη για την μεταφορά των προϊόντων μέχρι το πρα-
κτορείο.
Αλλαγές και επιστροφές γίνονται δεκτές για αλλαγή ή μελλοντική αγορά σας (δεν επιστρέφονται χρήματα) εντός 30 ημερών από την ημερομηνία
της παραγγελίας με την επίδειξη της απόδειξης αγοράς.
Εξαιρούνται τα προϊόντα προσφοράς(εκπτωτικά) και οι ειδικές παραγγελίες.
Ο πελάτης αναλαμβάνει να επιστρέψει τα εμπορεύματα στην αποθήκη της εταιρίας.
Τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα για να γίνονται δεκτά θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία .
Προϊόντα με εμφανή σημάδια χρήσης δεν γίνονται δεκτά.
Αλλαγές και επιστροφές δεν γίνονται δεκτές ημέρα Σάββατο.
Η εξόφληση στην παράδοση γίνεται μόνο με μετρητά.
Μερική παραλαβή από το δελτίο παραγγελίας δεν επιτρέπεται.
Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος σε κάθε παραλαβή να ελέγχει τα προϊόντα.
Μετά την παραλαβή η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη.
Για οποιαδήποτε διαφορά αρμόδια είναι τα δικαστήρια Θεσσαλονίκης.
Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν με ευθύνη του πελάτη.
Σε περίπτωση αλλαγής της παραγγελίας ή των προϊόντων σε αυτής, γίνεται χρέωση συσκευασίας- αποσυσκευασίας.
Επιστροφές σε κόλλες και στόκους δεν γίνονται δεκτές.
Δεν επιστρέφονται χρήματα σε καμία περίπτωση.
Τα εμπορεύματα ξεφορτώνονται επί του πεζοδρομίου.
Σε περίπτωση που ο οδηγός κρίνει ότι δεν είναι εφικτή η παράδοση των εμπορευμάτων στο σημείο που έχει υποδείξει ο πελάτης, τότε ο πελάτης
είναι υποχρεωμένος να υποδείξει άλλο σημείο εκφόρτωσης των εμπορευμάτων –εάν και αυτή η λύση δεν είναι εφικτή , τότε ο οδηγός υποχρε-
ούται να επιστρέψει τα εμπορεύματα στην αποθήκη της εταιρείας μας-στην περίπτωση αυτή ο πελάτης αναλαμβάνει ο ίδιος την μεταφορά της
παραγγελίας του.
Τα έξοδα μεταφοράς δεν επιστρέφονται στον πελάτη.
Μέσα σ’ ένα μήνα από την ημέρα παραγγελίας, εάν ο πελάτης δεν παραλάβει την παραγγελία του θα πρέπει να την εξοφλήσει. Εάν δεν εξοφληθεί
και για οποιοδήποτε λόγο δεν θέλει να την παραλάβει αυτόματα η παραγγελία ακυρώνεται, η προκαταβολή δεν επιστρέφεται και δεν συμψηφίζεται
με άλλη παραγγελία.
Σας προτείνουμε να ελέγξετε με προσοχή την επιλογή, την διάσταση και την απόχρωση πριν προχωρήσετε στην τοποθέτηση των πλακιδίων.
Δεν αποδεχόμαστε καμία αιτίαση, διαμαρτυρία για προϊόν που έχει είδη τοποθετηθεί.
Social Profiles